THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

18 Januari 2011

sifat manusia.....

Aku pelik ngan sorang minah ni...ntah pape suke nak menghina orang,kutuk orang serba serbi sumer orang lain ..macam la kamu tu baik sangat,macam la kamu tu cantek sangat...hahai....pening aku tengok minah ni tau

ntah knape suke nak mengutuk orang,,,,ape pun kite kena gak pikir sape diri kite ni?cermin muke yg xcantek ni,cermin diri sendiri sama ade kurus kew gemuk kew..hahahahaaa
btw,aku mmg benci ngan ko,sebab ko perasan bagus,orang lain jer yg teruk....ko kan minah,memang sangat mengelabah......miss @ wat ever......u not too good n not too perfect to judge people..btw better u realise who u are!!!WOrd 4 u today-u r the 1 sucker fucking shit women i ever see..hahahahahaaaaa

0 comments:

what ever!!~

Loading...