THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

08 Januari 2011

Tahun Baru 2011

Assalamualaikum..rase nye masih xterlambt untuk aku wish selamat tahun baru kan....
so azam tahun ni.............hurm.susah nak cakap sebab azam yg lepas2 pun ade yg masih xterlaksana lg..
masuk jer 01-01-11 aku mula sibuk ngan persiapan sekolah tadika untuk anak sulong aku..
berbagai dugaan aku harus lalui,sebab kebetulan kereta kesayangan aku xde.(hantar ke bengkel untuk cat)
so aku xsangka pulak kereta tu dapat siap kan dalam mase seminggu kalau mengikut perjanjian tetapi itu pun kalau cuaca mengizin kan...xpe la..demi mencantikan kereta olskool tu aku xkisah la...janji chantek....
nak mengharapkan berhutang kereta baru..mak aih,pening kepale nak memikirkan...bukan sekejap mase berhutang,makan 9tahun..hah mase tu kete da kondem,hutang xabis lg..hahahaa
so berbalik pade hari permulaan start skolah pade 3-01-2011..pertama kali dalam hidup aku kena kejut kan aiman pagi2 dgn berkata "aiman banggun sayang,hari ni aiman start skolah"...paham2 jer la hari pertama,susah nak banggun,mengamuk lg....tp xpe sbb hari pertama..so aku pun hantar aiman dgn berjalan kaki la...senaman pagi la kate kan...yang kelakarnya belum sampai tadika si aiman nak buang air besar pulak,aduh pening jugak la keaadaan aku mase tu sbb kalau nak patah balik k rumah da jauh,makanye,aku terpakse la jalan laju2 dan minta supaya aiman tahan.....sehingga ke tadika die.hurm,bila da sampai tadika xnak la si aiman membuang....kan ke suspen dibuat nye??
sampai tadika,aku tiggal kan dan alhamdullillah aiman ok jer...aku risau jugak la kalau2 aiman xnak tinggal..mcm ade sorang budak tu.....lom ape2 da melalak xnak stay........heheheee kesian mak bapak die...

what ever!!~

Loading...